Pilates vježbe za leđa

Datum objave:
30. 10. 2009.
Autor:
Martina Medverec
stranica OD

Želiš popraviti držanje? Pogledaj naše videovježbe

Instruktorica pilatesa Mirela Anić i njezin kolega magistar kineziologije Igor Jukić iz Body & Mind Studio Pilates pokazat će ti vježbe pomoću kojih ćeš znatno popraviti držanje tijela, ukloniti neugodne bolove u kralježnici i sačuvati svoju mladost

Vježbe možeš izvoditi na udobnoj prostirci ili na velikoj pilates lopti. 'Lopta se ne smije micati, a donji dio tijela mora biti fiksan i stabilan, dok se gornji dio tijela rotira', objašnjava Mirela.

Vježbe za prsnu kralježnicu izvode se na trbuhu, a možeš leći i na veliku loptu. Na kraju se izvode vježbe opuštanja.

Vježbe možeš izvoditi svakodnevno, a ponavljaju se od pet do deset puta.

'Vježbama ćeš očuvati svoju mladost, jer mi smo stari koliko nam je stara kralježnica', poručuje Mirela.

Body&Mind preporuke

  • vježbaj u udobnoj odjeći od prirodnih materijala
  • pri izvođenju vježbi osluškuj organizam i ne izvodi vježbe koje su ti bolne ili naporne
  • vježbaj onoliko koliko osjetiš da možeš; tako nećeš prenapregnuti organizam i 'zaraditi' upalu
  • pij dovoljno tekućine tokom vježbanja kako bi izbjegao dehidraciju