Eko 18. veljače 2014.

Prijavi se na dm-ov eko natječaj!

Dm2
1/4
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Kako bi nas potaknuo na osviješteni izbor proizvoda, dm je ove veljače pripremio kampanju '...jer najbolje dolazi iz prirode!'. Natječajem će odabranim obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima, koja tijekom ove i iduće godine proizvedu ekološke proizvode, pružiti marketinšku potporu u razvoju etiketa, ambalaže te stavljanja proizvoda na police prodavaonica dm-a. Kampanjom dm želi potaknuti sugrađane da sudjeluju u izgradnji bolje zajednice za budućnost svih nas

Ulaganje u razvoj i usavršavanje asortimana osviještene prehrane

Kada bi ti netko rekao da osviještena kupnja može utjecati na kvalitetu života, vjerojatno mu ne bi povjerovala. Ipak, razmisli malo i kao primjer uzmi alverde, jednu od prvih marki prirodne kozmetike u Njemačkoj koja je nastala 1989. kada su u dm-u prepoznali važnost održivosti. U svakom dijelu proizvodnje alverde proizvoda, razmatra se i utjecaj na okoliš. Čak i pri dizajnu i proizvodnji ambalaže pazi se na štednju resursa i mogućnost njihove ponovne iskoristivosti.

Ulaganje u razvoj i usavršavanje asortimana osviještene prehrane i prirodne kozmetike nisu samo način na koji dm svojim kupcima želi omogućiti zdraviji i kvalitetniji život, to je ujedno ulaganje u bolje sutra. Ako svi uložimo malo truda, informiranom i osviještenom kupnjom možemo usmjeriti našu zajednicu ka održivoj budućnosti u kojoj će naša djeca i unuci odrastati u zelenim parkovima pod vedrim nebom.

Kako bi nas dodatno potaknuo na osviješteni izbor proizvoda, dm je ove veljače pripremio kampanju '...jer najbolje dolazi iz prirode!'. U zamjenu za 20 active beauty bodova, dm je osigurao popuste na kupnju svih proizvoda osviještene prehrane i prirodne kozmetike. Ovom kampanjom dm želi potaknuti sve svoje sugrađane da sudjeluju u izgradnji bolje zajednice za budućnost svih nas.

Obiteljska poljoprivreda kao odgovor na izazove budućnosti

Značaj obiteljske poljoprivrede u reduciranju gladi i siromaštva te u doprinosu održivom razvoju proizvodnjom u skladu s prirodom, prepoznao je i UN te je 2014. godinu proglasio Međunarodnom godinom obiteljske poljoprivrede. Povodom toga, dm je odlučio obilježiti 2014. organiziranjem natječaja za hrvatska obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva kako bi što većem broju ljudi približio značaj obiteljske poljoprivrede za budućnost svih nas.

Vjerojatno ćeš se složiti kako je zaista hvalevrijedno kada obitelji rade na očuvanju okoliša i uz to sugrađanima nude kvalitetne ekološke proizvode. Upravo stoga dm eko-obiteljima želi pomoći da približe svoju poruku, ali i proizvode. Natječajem '...jer najbolje dolazi iz prirode!' dm će odabranim obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima, koja tijekom ove i iduće godine proizvedu ekološke proizvode, pružiti marketinšku potporu u razvoju etiketa, ambalaže te stavljanja proizvoda na police prodavaonica dm-a. 

Kada razmišljamo o životu u skladu s prirodom, moramo biti svjesni da održivi razvoj podrazumijeva i promjenu u načinu razmišljanja. Zato se moramo upoznati s prednostima života u skladu s prirodom i preuzeti dio odgovornosti, ali i obvezu da odgovorno koristimo prirodne resurse kako bismo dali stvaran doprinos zaštiti okoliša. Natječaj za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva dio je dm green city projecta u sklopu kojeg će dm za svoje kupce pripremiti brojna rješenja koja će ti pomoći da lakše paziš na okoliš. Kako bi na vrijeme saznala kako lakše i praktičnije štititi okoliš kod kuće, prati dm na Facebooku i svrati na njihovu web stranicu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.