Osvježavajuća ljetna salata

stranica OD

Pogledaj video s poznatom američkom kuharicom Christinom Pirello

Dimljeni tofu, naranče, crveno zelje i koromač sjajna su mješavina za brzu, zdravu i maštovitu salatu otkrila je vrsna kuharica i poznata američka stručnjakinja na području prirodne prehrane Christina Pirello tijekom svog gostovanja u Zagrebu

Christina Pirello, poznata američka učiteljica kuhanja, autorica pet kuharica bestselera i Emmyjem nagrađena voditeljica kulinarskog showa 'Christina Cooks' nedavno je gostovala u Zagrebu gdje je predstavila svoju kuharicu 'Na brzinu' koju je napisala ekskluzivno za nakladničku kuću Planetopija.

Više o kuharicu 'Na brzinu' pročitaj u našoj čitaonici...

Jedna od vodećih američkih stručnjakinja na polju cjelovite i prirodne prehrane stalnim medijskim angažmanom kontunuirano radi na podizanju svijesti o važnosti kvalitetne prehrane u američkom društvu. Obožavateljica njezine kuhinje je također poznata glumica i aktivistica Pete Alicia Silverstone koja promovira prirodnu prehranu u Hollywoodu i često surađuje s Christinom Pirello.

Pročitaj zašto je Alicia Silverstone pristalica veganstva...

Mahunarke iz konzerve

Christina nam je dala zanimljive prijedloge za brze i zdrave obroke tijekom radnog tjedna.

'Treba jesti što više cjelovitih žitarica, barem malu količinu, a posebice mogu koristiti one žitarice koje su bogate bjelančevinama kao što je kvinoja, koja se priprema 20 minuta. Priprema povrća je u načelu kratka, a samo rezanje povrća može se obaviti unaprijed te tako pripremljeno staviti u neku posudu i držati u hladnjaku 1-2 dana'.

'Osim toga, moguće je skuhati žitaricu ili mahunarku u količini koja je dovoljna za više dana i zatim ih dodavati u različita jela kao što su na primjer juhe, salate ili paštete'.

I na kraju, mahunarke iz konzerve, tofu i tempeh izvrsne su ideje za brze obroke'.

Savršena ljetna poslastica

'Najbrža i najzdravija užina su orašasti plodovi kao što su bademi, lješnjaci, orasi, zatim svježe bobičasto voće ili lubenica, a odličan snack mogu biti salate, dimljeni tofu i sl. Ipak, neke od najboljih užina su one bazirane na cjelovitim žitaricama poput kvinoje koja je brzo kuhana, što je važno ljeti. U mojoj kuhinji uvijek ima kuhane žitarice poput kvinoje ili smeđe riže koja je preostala od glavnog jela pa često od ostatka žitarice pripremim užinu ili lagani ljetni obrok'.

'Jednostavno umiješam komadiće svježeg povrća, dimljenog ili prženog tofua i prelijem laganim, jednostavnim i zdravim dressingom od limunova soka, maslinovog ulja i morske soli. Na taj način sam dobila savršenu ljetnu poslasticu i odličnu užinu koja daje energiju i zadovoljstvo', kaže Christina Pirello.

Recept

Sastojci za ljetnu salatu s komoračem, crvenim zeljem i narančama:

  • 2 jušne žlice ekstra-djevičanskog maslinovog ulja
  • 2 čajne žličice svježeg soka limuna
  • prstohvat morske soli
  • 1 naranča oguljena i narezana na kriške
  • pola glavice crvenog kupusa narezanog na tanke rezance
  • pola glavice komorača narezanog na tanke rezance
  • 100 grama narezanog dimljenog tofua
  • 1 šalica trgane zelene salate prema vlastitom izboru

Stavi crveni kupus, komorač, zelenu salatu, naranču i dimljeni tofu u veliku posudu. Dodaj ulje, limunov sok i sol te dobro promiješaj.

  • Trenutno nema komentara