Top pet proljetnih fitness trendova

Top pet proljetnih fitness trendova
Datum objave:
27. 03. 2012.
Autor:
Ozren Podnar

Pogledaj kojih pet fitness trendova možeš raditi kod kuće i na otvorenome

Nakon duge, zamorne zime i života iza zatvorenih prostora proljeće je optimalno vrijeme za vježbe na otvorenom.  Predlažemo ti pet proljetnih fitness trendova koje možeš vježbati kod kuće, ali i u prirodi

Ništa te ne može spriječiti da izađeš van, dobro se zabaviš i napraviš nekoliko jednostavnih vježbi koje će ti povećati blagostanje. Nije prehladno niti prevruće, a ni komarci se još nisu pojavili.

1. Hulahop

Oživi djetinjstvo i vrati se u formu s hulahopom! Ovaj se rekvizit vratio na sasvim nov način kao sredstvo za veselu vježbu, koja se sastoji od malo plesa i puno smijeha. Pomoći će ti da ubrzaš metabolizam i oblikuješ torzo koristeći zabavne i jednostavne pokrete. To je vježba koju mogu izvoditi pripadnici svih generacija.

2. Capoeira

Voliš glazbu i ples, ali klasični plesni tečajevi ti vrlo brzo dosade? Isprobaj capoeiru - brazilsku borilačku vještinu i igru koja ujedinjuje glazbu, ples, rekreaciju, brazilsku kulturu, akrobatiku, borilačke vještine i druženje u jednu cjelinu. Capoeira ujedinjuje aerobni i anaerobni trening, razvija cijelo tijelo jer rade sve mišićne skupine, a pritom se uče elementi borilačkih vještina. Više o capoeiri pročitaj ovdje.

3. Girja - kugla s ručkom

Girja - na engleskom kettlebell - rekvizit je od lijevanog željeza, a izgleda poput kugle s ručkom obloženom gumom. Dinamične vježbe s ovim utegom koriste se za povećanje snage, a girja se lako zaljulja tijekom treninga kao zvono. Pomaže ti da zadobiješ kontrolu dok vježbaš leđa, ramena i noge kao i da stekneš fleksibilnost, koordinaciju i snagu cijelog tijela.

Kako pronaći trendi tenisice za vježbanje, pročitaj na portalu Budi.In.

4. Polutka za ravnotežu

Slično loptama koje preporučuju fizioterapeuti, lopta Bosu je zapravo polovica lopte, preciznije polutka. Radi na principu balans daske te ti pomaže da vježbaš ravotežu i koordinaciju. Ona čvrsto prianja o tlo, što vježbaču daje vrhunski osjećaj balansiranja, koje je najbitniji dio vježbanja. Loptu možeš upotrijebiti tako i da mekanu stranu okreneš prema tlu.

5. Kolica - rekvizit za mame

Ako si mama, bilo kakvo vježbanje svodi se na multitasking. Vježbanje s kolicima je možda najbolji način da se dijete zabavi, a ti vježbaš. Uključuje rekvizit koje već posjeduješ – kolica. Vježba se sastoji od guranja kolica pri hodu i traje oko sat vremena. Kolica imaju težinu i pružaju otpor, zahvaljujući kojima gurajući ih izvodiš vježbe snage i za tonus tijela.

Dakle, okupi klince, prijateljice, prijatelje i uzmite girje, hulahop ili (polu)loptu. Izađi na zrak, zabavi se i učini pravu stvar za svoje zdravlje i izgled!